dijous, 24 de gener del 2013


PASTÍS D'ANIVERSARI



Aquí teniu el meu primer encàrrec! Un pastís per els 60 anys d'en Josep. Vaig fer dos pans de pessic que trobareu la recepta al bloc i els vaig tallar per la meitat, de manera que em van quedar tres bases per omplir. Vaig comprar nata per muntar i la vaig anar col·locant com es veu en la fotografia següent:




Vaig agafar el pastís i el faig posar sobre un suport per poder-lo cobrir millor. Recepta de la cobertura:

ingredients:

- 200 ml nata per muntar
- 200 gr xocolata per postres
- 30 gr manega (tª ambient)

(si us agrada ben cobert utilitzar el doble d'ingredients, ja que al tenir dos pisos és més alt)

preparació:

- Trossejar la xocolata i posar-la en un vol de vidre.

- En un cassó escalfar la nata i anar movent amb una batedora de mà. Quan comenci a bullir tirar-la sobre la xocolata trossejada i anar barrejant fins que es fongui.

- Afegir la mantega en tres cops, barrejant entre mig de cada una.

- Tirar tota la xocolata sobre el pastís sense por i acabar de cobrir els costats amb una espàtula plana. Acabem de decorar amb avellanes trossejades, amb dibuixos fets amb xocolata blanca sobre paper vegetal, ... i ... ja tenim un postre més!











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada