dijous, 24 de gener del 2013


LLAGOSTINS CRUIXENTS



Aquesta és una de les receptes de l'Angelina, però ella ens els va presentar en forma d'amanida com veureu a la fotografia de més avall. Jo els vaig fer com a tapeta per Nadal, acompanyat amb salsa de soja i la veritat és que són espectaculars i gens oliosos! Animeu-vos, us agradaran!

ingredients (x 5 persones):

- 15 llagostins congelats
- 100 gr mantega
- Espaguetis Kataifis (jo els vaig comprar congelats a la Selecta a Manlleu)
- Sala de soja

preparació:

- Pelar els llagostins i deixar-hi la cua que ens anirà bé per agafar a l'hora de menjar. Sal pebrar-los.

- Fondre la mantega al microones, de manera que quedi líquida. Submergir els llagostins un per un, escorre'ls bé apretant amb la mà i enrotllar els espaguetis. Un cop enrotllats, tornar a submergir a la mantega i tornar a escorre'ls.

- Posar-los a la fregidora amb l'oli ben calent fins que es daurin els espaguetis i posar-los en un paper absorbent.

- Servir-los en una copa tipus Martini, acompanyat amb un potet amb salsa de soja i ... ja tenim un platet més!






1 comentari:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMM, jo em quedo amb els llagostins. M'ho apunto per provar-ho. Petons guapa ens veiem demà!!

    ResponElimina