dilluns, 6 de febrer del 2012




PRESENTACIÓ


Aquest és un blog de cuina d'una noia que no li agrada cuinar!
M'explico: a mi no m'agrada ni cuinar ni menjar qualsevol plat abundant que s'utilitza per fer grans àpats. A mi m'agraden, com diria el meu pare, les "mariconades". M'encanta provar-ho tot, aquells petits tastets de mil gustos diferents, però a la vegada, fàcils de fer.
Buscant per internet, per llibres, consultant a amics, ... he anat fent una petita recopilació d'aperitius senzills i això és el què us vull oferir en aquest blog. També n'hi ha alguna de collita pròpia, i com més en faig, més vaig experimentant amb els gustos.
Jo també seria feliç dinant o sopant tot de postres, i també és una de les coses que m'agrada cuinar, o sigui que també n'inclouré en el blog.
A tot això només dir-vos que si busqueu PLATETS d'APERITIU i/o POSTRES molt senzills de preperar i molt bons, heu trobat el blog adient!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada